Последователи

понеделник, 19 май 2014 г.

3 коментара:

  1. Ванче, благодаря! Имам едно питане само- ще ми услужиш ли с първата снимка, за да направя един таг за Хелоуин? Сега сериозно- Понеже съм край теб, макар и само виртуално, знам през какви неща преминаваш. От цялото си сърце ти пожелавам ти и близките ти да стоите възможно по- далече от лекари. Това изследване да е първото и последното за теб (162 тага можеш да си направиш - стигат ти). И да знаеш, явно да имаш много мозък, пак не е добре, така че използвай, докато съм в Долна Оряховица. Баба има кокошчици. Мога да ти снимам няколко глави и да си харесаш една за всеки случай. ;) Поздрави и целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех Ваня, какво бих правила аз без теб.Благодяря ти вълшебнице.Да запазиш няколко снимчици и за моя Хелоуин.Забелязвам, че на втората снимка в дясно има куп нереализирани roer които са в съзнанието ти и затова те боли главата хи хи така че, давай -майстори все така оригинални и вълшебни проекти и ти гарантирам, че главоболието скоро ще отшуми.Прегръдки:)))))
    Доктор Диди

    ОтговорИзтриване
  3. Ех,усмихна ме ! С тези хелоуински картички.....всичко е добре когато свърши добре,чудесно е ,че снимките не а показали нищо лошо.А пък съм ти приготвила и още една сладурка,да не си помислила,че само с тагчето ще се разминеш :D,само да мине тази седмица(че много задачки) и ти ги пращам.
    Голямо гуш и бъдете здрави!

    ОтговорИзтриване